Один з основних мобільних операторів в Україні оголосив про відкриття нових торгових точок у різних містах, але не всіх абонентів порадувала така новина, адже lifecell вистачає проблем, які потрібно вирішити. Так, компанії порадили для початку покращити якість зв'язку.

Невдоволений клієнт під постом компанії у Facebook зазначив, що українці щомісяця приносять lifecell пристойний прибуток, але нормальним зв'язком при цьому навіть "не пахне".

"Lifecell", скріншот: YouTube

Живучи в місті, клієнт не має гарного зв'язку, а що вже говорити про села та СМТ.

"Ви, не шановний Лайфселл, не можете чи не хочете зробити нормальний зв'язок!?? Де таке було видано, живучи в місті, а зв'язок кака. Я вже про села і смт мовчу. Дніще під назвою Лайфселл", - сказано у відгуку.

Популярні новини зараз

Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку"

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Показати ще

Представник мобільного оператора поставив стандартне питання, щоб уточнити деталі проблеми, на яку скаржиться клієнт. Однак він не встиг відповісти, бо замість нього це зробив інший українець, який також незадоволений якістю зв'язку та обслуговуванням lifecell.

"**йово працюєте, покриття ганебне", - заявив він.

Відгук про роботу lifecell, скріншот

Раніше ми писали про те, що українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест

Як повідомляв Знай.ua, "Повне ла*но": Київстар самовільно підключає українцям максимальний тариф за інтернет та морозиться

Також портал Знай.ua писав, що гаманець навіть не знадобиться: у Новій пошті розповіли про корисну послугу та який бонус можна отримати за її використання