Для всіх наших шанованих читачів, які уважно стежать за приладами обліку використання комунальних послуг, є дуже важлива інформація від експертів компанії Yasno. Справа в тому, що багато споживачів досі не знають, що потрібно робити, коли лічильники світла виходять з ладу.
Щодо того, куди і до кого необхідно звертатися в такому випадку, розповіли фахівці компанії-постачальника електроенергії Yasno.
Про це стало відомо завдяки інформації на офіційній сторінці постачальника Yasno в мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії поставила питання: "Поламаний лічильник з 6.03.2023, лежить заявка, оскільки ЗБД, ніхто не їде ремонтувати. Платила на місяць 300грн, зараз по середньому вважають 1300...як так??? Як так??? Та ще не було опалення... від вас і бонуси...".
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Представники компанії, у свою чергу, заявили, що технічні питання, пов'язані з ремонтом, встановленням лічильників, виконанням заявок, знаходяться в компетенції вашого оператора системи розподілу (далі - ОСР).
"Саме тому, для отримання роз'яснень та відповідей на ваші запитання, будь ласка, зверніться до ОСР, з контактами, якого можна ознайомитись за посиланням: https://dp.yasno.com.ua/contacts-osr.", - заявили в компанії.
Відомо, що компанія YASNO виконує нарахування за спожиту електричну енергію на підставі обсягів споживання, які надає ОСР. Після того, як компанія отримає від ОСР нові дані, можна буде виконати перерахунок.
Нагадаємо, в Yasno звернулися до споживачів щодо електроенергії: можна зробити онлайн і абсолютно безкоштовно.
Раніше повідомлялося, що готуємося до складної зими без світла: у Yasno підказали, чим слід запастися.
Також, у Yasno закликають пенсіонерів купувати генератори та ecoflow: "А кошти на це де взяти?".