Компанія "Київстар" - популярний мобільний оператор, який заслужив довіру мільйонів українців.
На рахунку компанії чимало задоволених українців, які не мають ніяких проблем з послугами. Тому підключають не лише пакет для мобільного зв'язку, а й домашній інтернет від компанії. Але є і ті, кому пощастило набагато менше.
Під однією з публікацій "Київстар" в Фейсбук, клієнтка оператора поскаржилася на жахливе обслуговування та здирництво. За словами жінки, з її рахунку двічі зняли абонплату.
"Не можна, щоб лишня гривня залишалася на рахунок, бо все познімають! Два рази зняли абонплату за тариф."
Не дадуть ні пенсію, ні субсидію: пенсіонерам знову ускладнили життя - що вимагають
Українці не можуть розрахуватись у магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі
Картки перестануть працювати: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів
Вагітність від 15-річного коштувала міністерці Ісландії у справах дітей посади: правда спливла через 30 років
Але це виявилося не єдиною проблемою. За словами жінки, вона вирішила зателефонувати до оператора та з'ясувати в чому справа. Однак це не допомогло, адже співробітник компанії просто кинув слухавку. Жінка обурена таким ставленням до клієнтів, тому й написала відгук в соцмережі.
"Оператор просто кидає трубку!!! Це такий сервіс і вирішення питань?"
На всі звинувачення клієнтки відповіли і в "Київстар". Представники компанії попросили номер телефону та деталі ситуації, щоб ретельно все перевірити та надати жінці допомогу.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, в "Lifecell" попередили клієнтів про небезпеку
Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам
Також наш портал повідомляв, Vodafone порадували українців вигідною пропозицією: безкоштовно не тільки для вас, а й для вашого сусіда