Компанія "Київстар" - популярний мобільний оператор, який заслужив довіру мільйонів українців.

На рахунку компанії чимало задоволених українців, які не мають ніяких проблем з послугами. Тому підключають не лише пакет для мобільного зв'язку, а й домашній інтернет від компанії. Але є і ті, кому пощастило набагато менше.

"Київстар", скріншот: YouTube

Під однією з публікацій "Київстар" в Фейсбук, клієнтка оператора поскаржилася на жахливе обслуговування та здирництво. За словами жінки, з її рахунку двічі зняли абонплату.

"Не можна, щоб лишня гривня залишалася на рахунок, бо все познімають! Два рази зняли абонплату за тариф." стверджує клієнтка

Популярні новини зараз

Вимагайте перерви: при якій температурі заборонено працювати в Україні

Пенсіонери працюватимуть, доки ноги ведуть: в уряді задумали нововведення

Штраф за автомобільний відеореєстратор: кому загрожує і що робити

Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування

Показати ще

"Київстар", скріншот: YouTube

Але це виявилося не єдиною проблемою. За словами жінки, вона вирішила зателефонувати до оператора та з'ясувати в чому справа. Однак це не допомогло, адже співробітник компанії просто кинув слухавку. Жінка обурена таким ставленням до клієнтів, тому й написала відгук в соцмережі.

"Оператор просто кидає трубку!!! Це такий сервіс і вирішення питань?" запитує обурена жінка

На всі звинувачення клієнтки відповіли і в "Київстар". Представники компанії попросили номер телефону та деталі ситуації, щоб ретельно все перевірити та надати жінці допомогу.

Відгук про Київстар. Фото: скрін Фейсбук
Коментар клієнтки Київстар. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, в "Lifecell" попередили клієнтів про небезпеку

Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам

Також наш портал повідомляв, Vodafone порадували українців вигідною пропозицією: безкоштовно не тільки для вас, а й для вашого сусіда