Компанія "Київстар" - популярний мобільний оператор, який заслужив довіру мільйонів українців.

На рахунку компанії чимало задоволених українців, які не мають ніяких проблем з послугами. Тому підключають не лише пакет для мобільного зв'язку, а й домашній інтернет від компанії. Але є і ті, кому пощастило набагато менше.

"Київстар", скріншот: YouTube

Під однією з публікацій "Київстар" в Фейсбук, клієнтка оператора поскаржилася на жахливе обслуговування та здирництво. За словами жінки, з її рахунку двічі зняли абонплату.

"Не можна, щоб лишня гривня залишалася на рахунок, бо все познімають! Два рази зняли абонплату за тариф." стверджує клієнтка

Популярні новини зараз

Не дадуть ні пенсію, ні субсидію: пенсіонерам знову ускладнили життя - що вимагають

Українці не можуть розрахуватись у магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі

Картки перестануть працювати: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів

Вагітність від 15-річного коштувала міністерці Ісландії у справах дітей посади: правда спливла через 30 років

Показати ще

"Київстар", скріншот: YouTube

Але це виявилося не єдиною проблемою. За словами жінки, вона вирішила зателефонувати до оператора та з'ясувати в чому справа. Однак це не допомогло, адже співробітник компанії просто кинув слухавку. Жінка обурена таким ставленням до клієнтів, тому й написала відгук в соцмережі.

"Оператор просто кидає трубку!!! Це такий сервіс і вирішення питань?" запитує обурена жінка

На всі звинувачення клієнтки відповіли і в "Київстар". Представники компанії попросили номер телефону та деталі ситуації, щоб ретельно все перевірити та надати жінці допомогу.

Відгук про Київстар. Фото: скрін Фейсбук
Коментар клієнтки Київстар. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, в "Lifecell" попередили клієнтів про небезпеку

Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам

Також наш портал повідомляв, Vodafone порадували українців вигідною пропозицією: безкоштовно не тільки для вас, а й для вашого сусіда