Клієнти "ПриватБанку" відкривають банківські рахунки для різних цілей.
Хтось користується для отримання виплат чи зарплати, а деякі українці використовують кредитні кошти. В будь-якому випадку, з клієнтами можуть траплятися неприємності.
Клієнт ПриватБанку залишив відгук про роботу популярного банку. За словами чоловіка в нього кругленька сума боргу, тому іноді він фіксує розмір використаних кредитних коштів. Нещодавно, він виявив, що його заборгованість збільшилася, хоча сам чоловік не розуміє як. На 9 жовтня заборгованість складала 56332 гривні, а через деякий час сума збільшилася на майже півтори тисячі гривень. З приводу цієї несостиковки чоловік й написав на сайт Мінфіну, щоб отримати відповідь.
Відповідь банку
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Представники установи швидко відреагували на скаргу та розповіли, що заборгованість могла збільшитися й іншим чином. Все через те, що сума на картці відображається з урахуванням всіх заблокованих коштів. Тобто, якщо були якісь розрахунки під час яких виникла помилка, то ця сума буде також відображатися в балансі.
Але якщо клієнт не здійснював таких операцій, то його необхідно звернутися до підтримки банку. В банку запевнили, що допоможуть чоловікові в усьому розібратися.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ніколи не відкривайте тут рахунків!": клієнтка "Ощадбанку" стверджує, що через 7 років після закриття рахунку їй "навішують" борг
Раніше портал Знай інформував, заплатіть за безкоштовне: "Ощадбанк" здивував "сюрпризами"
Також наш портал повідомляв, "Розводить по-тихому на гроші": українка поскаржилася, що Vodafone знімає по 30 грн за "безкоштовну" послугу