Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація щодо оплати рахунків за доставку газу.

Річ у тім, що багато колишніх клієнтів обкладів мають безліч проблемних питань, і в компанії "Нафтогаз" можуть з цими питаннями допомогти.

Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Нафтогаз" на запитання клієнта у соціальній мережі Facebook.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Ми клієнти АТ Чернігівгаз, який нещодавно підпорядкований Нафтогазу. Нафтогазу - окремо за газ, окремо за доставку? Дякую!)", - запитав один із клієнтів.

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

У "Нафтогазі" розповіли, що особові рахунки клієнтів АТ "Чернігівгаз", тариф на розподіл газу, банківські реквізити на оплату залишаються незмінними. Оплату за послуги з розподілу газу необхідно проводити до 20 числа поточного місяця. Переплата перед АТ "Чернігівгаз" зберігається і може бути використана як оплата майбутніх періодів.

Змінюються лише методи передачі показань лічильників. З 1 по 5 число кожного місяця зробити це можна в особистому кабінеті my.gas.ua, у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджері Фейсбук, також натиснувши кнопку "Передати показники".

Передавати показники можна з 28 по 5 число кожного місяця:

- В особистому кабінеті на сайті gas.ua

- У чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук
Потрібно натиснути кнопку "Передати показники"

- За допомогою голосового меню зателефонувавши до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та вибрати кнопку 2.

Телефони: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell).

За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.

На сайті gas.ua, у розділі "Внесення свідчень". З турботою про Вас, команда підтримки ДК Нафтогаз!

Відповідь "Нафтогаза", скріншот: Facebook

Нагадаємо, "Відбувалися, помовчали і все...": українець поскаржився, як "Нафтогаз" вирішує проблеми споживачів.

Раніше повідомлялося, Олександр Кацуба: Я не збираюся забирати у держави 100 мільйонів гривень. Моя мета – відновлення справедливості.

Також, збільшуються пільги та субсидії: кому можна розстібати гаманець.