Житлова субсидія дає змогу багатьом українцям оплачувати комунальні послуги хоча б частково або в повному розмірі.
Комусь ще не виплатили, хтось скаржиться на довгу обробку документів, а інші українці не розуміють чому допомога не була призначена. До ПФУ звернулася українка та розповіла, що її донька отримала нульову субсидію на опалювальний період. За словами українки вона мешкає сама в двокімнатній квартирі, отримує мінімальну зарплатню та вчасно сплачує всі комунальні рахунки. Хоча платіжки приходять немалі: лише за електроенергію дівчина заплатила понад 1000 гривень. При цьому в квартирі електроопалення, тому суми за комуналку будуть зростати.
"А жити як? От як нараховують ту субсидію? Дурять простих людей, а вони зі шкіри лізуть, щоб заплатити."
Чи можна звернутися за субсидією повторно і що для цього потрібно
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Важливо знати, що якщо людині відмовлено в субсидії, ПФУ має вручити відповідне повідомлення під особистий підпис з причиною відмови. Окрім цього там повинен бути порядок оскарження прийнятого рішення. Якщо заявник усунув причини, то він має право звернутися повторно. У випадку, коли громадянин не згодний з рішенням про відмову в субсидії і впевнений, що має всі права її отримувати, то він може звернутися на гарячу лінію фонду або в відділ ПФУ, який його обслуговує.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, тарифи збільшуються, а розмір субсидії зменшується: що робити
Раніше портал Знай інформував, можуть залишитися без копійки за душею: стареньким нагадали про причини скасування пенсії
Також наш портал повідомляв, перерахунок пільг та субсидій: до українців звернулися з важливим оголошенням