Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які мають відношення до отримання пенсійних виплат, є дуже важлива інформація від ПФУ. Справа в тому, що багато українських пенсіонерів навчилися користуватися електронними послугами від державних органів та установ, проте поки що мало хто розібрався з різними "статусами" своїх заяв.
Цього разу українка хотіла дізнатися, чому повертається заява на порталі ПФУ і який для цього потрібен термін очікування.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців із прес-служби Пенсійного фонду України у мережі Facebook на запитання однієї з українок.
"Що означає - статус заяви на порталі повернуто з бек офісу, і який термін розгляду заяв уже 2 тижні висить заява, тільки статуси змінює", - запитала українка.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Представники Пенсійного фонду надали відповідь, і заявили, що цей статус означає, що звернення повернуто на обробку для уточнення даних фахівцем, який реєстрував звернення або взяв у роботу з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Також варто розповісти, що один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк" звернувся до громадян, які отримують у фінустанові пенсії та соціальні виплати, із важливою заявою. Виявилося, що деякі громадяни мають часу всього до 31 березня 2024 року, оскільки потім зняти гроші буде неможливо.
"Ощадбанк" вже кілька разів продовжує терміни дії платіжних карток, але цього разу швидше за все пролонгування не буде. Хоча все може змінитися, але поки що такої інформації немає.
Нагадаємо, процедуру спростили: тепер отримати пільги набагато простіше.
Раніше повідомлялося, пенсіонерам виплачуватимуть дві пенсії одночасно.
Також, пенсіонерам заморозять карти Ощадбанку: що потрібно встигнути.