Українці мають можливість оскаржити надані комунальні послуги. Наприклад, не платити за холодні батареї у опалювальний сезон чи гарячу воду, яка насправді ледь тепла.
Про це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.
Нерідко споживачі скаржаться, що у розпал опалювального сезону їх батареї ледь теплі, а рахунки приходять із "космічними" нарахуваннями. Бувають нюанси й з іншими комунальними послугами. Нерідко постачальники самі ініціюють перерахунок, але бувають тупикові ситуації.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Держпродспоживслужба відновлює позапланові перевірки підприємств, що надають комунальні послуги. Водночас українцям нагадують, що підставою для перевірки може стати звернення споживача.
Так, якщо у споживача з'явилися вагомі причини сумніватися в якості наданих послуг, їх можна оскаржити. Найчастіше проводиться перерахунок за період, коли послуги надавалися не в повному обсязі чи неналежної якості.
Подати звернення до Держпродспоживслужби у своєму регіоні можна листом, електронною поштою або звернувшись по телефону.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, прогнози не на користь гаманців споживачів: як може змінитися тариф на електроенергію.
Також наш портал інформував, без субсидії вам не вижити: масштабне підвищення тарифів може відбутися вже у квітні.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, комуналку, пальне та продукти харчування: як подорожчало життя українців за два роки повномасштабного вторгнення.