Газопостачальна компанія Нафтогаз України зіткнулася з технічними проблемами, які вплинули на роботу їхніх сервісів. Зокрема, споживачі не змогли увійти в особисті кабінети на сайті та передати показники лічильника газу через системні збої.

1 серпня, коли компанія почала прийом показників лічильників за липень, виявилося, що велике навантаження на систему призвело до її збою. Як наслідок, особисті кабінети стали недоступними для багатьох споживачів.

"Нафтогаз", скріншот: YouTube

Ці проблеми з системою завадили споживачам вчасно подати необхідні дані про споживання газу. Зазвичай споживачі мають 5 днів для подачі показників, проте через технічні несправності термін був подовжений до 7 днів цього місяця. Це дозволить всім споживачам подати свої показники без зайвого стресу.

У разі термінових потреб, Нафтогаз пропонує альтернативні способи подачі показників:

Популярні новини зараз

Виправдання не спрацюють: ТЦК жорстко покарають чоловіків за відмову

Три категорії пенсіонерів, кому піднімуть виплати

Пенсіонери з картками ПриватБанку можуть залишитись без грошей: у чому проблема

"Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником

Показати ще

Нафтогаз

  • Через чатботи в Telegram і Viber,
  • Через SMS на номер 4647, дотримуючися правил заповнення,
  • Через контакт-центр компанії.

Нафтогаз зазначає, що активно працює над усуненням технічних проблем і обіцяє повідомити споживачів про відновлення доступу до особистих кабінетів. Водночас компанія відзначила, що деякі чатботи також працюють повільно, і порадила скористатися онлайн-послугами пізніше.

Нагадаємо, подвійна платіжка – не проблема: чи можуть в Україні пенсіонери отримати пільгу на доставку газу

Раніше ми писали про те, що "Нафтогаз" масово розсилає неправильні рахунки: перед оплатою краще звіритися з лічильником

Вам буде цікаво дізнатися українці отримають безкоштовний газ: балони привезуть додому