Енергопостачальна компанія "YASNO" поділилася важливими підказками для своїх клієнтів щодо передачі показань двозонних лічильників, але не всі, як виявились, зрозуміли пояснення.
У нещодавньому пості на Facebook компанія роз'яснила , що для коректної передачі даних потрібно фіксувати лише два типи показників, що змінюють один одного кожні 10 секунд: споживання електроенергії в тарифний годинник "день" (з 7:00 до 23:00) та "ніч" ( з 23:00 до 7:00).
Однак один момент викликала у клієнтів плутанину щодо третього показника. Вони запитали, чи потрібно його передавати.
У відповідь компанія пояснила, що передавати загальний показник не потрібно. Цей параметр використовується для перевірки лічильника, і якщо загальний показник не відповідає сумі денного та нічного споживання, клієнтам слід негайно повідомити оператора системи розподілу про це.
"Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК
Заплатите за всіх сусідів: "Київводоканал" терміново попередив споживачів
Чоловікам пропонують останній шанс: як вирішити проблеми з ТЦК віддалено
Пенсіонерів обкладуть податками: у кого держава забиратиме частину виплат
Це може означати, що лічильник несправний.
"Також нагадуємо, що двозонні лічильники не передають показання автоматично (якщо у вас немає АСКОЕ), тому передавати потрібно вручну", — написали в "YASNO".
Таким чином, будьте уважні до деталей, щоб підтримувати надійність своїх показників та лічильників.
Нагадаємо, Y ASNO змінює тарифи з 1 березня: кому доведеться платити за світло за новими цінами
Раніше ми писали про те, що ж йдуть, щоб "відрізати"? Українці місяцями не бачать платіжок за світло, поштові скриньки порожні
Крім того, Знай.ua повідомляв, щоб вирішити проблему потрібно знати, до кого звертатися: у Yasno розклали всі "по поличках"