Енергопостачальна компанія "YASNO" поділилася важливими підказками для своїх клієнтів щодо передачі показань двозонних лічильників, але не всі, як виявились, зрозуміли пояснення.

У нещодавньому пості на Facebook компанія роз'яснила , що для коректної передачі даних потрібно фіксувати лише два типи показників, що змінюють один одного кожні 10 секунд: споживання електроенергії в тарифний годинник "день" (з 7:00 до 23:00) та "ніч" ( з 23:00 до 7:00).

"Yasno", скріншот: YouTube

Однак один момент викликала у клієнтів плутанину щодо третього показника. Вони запитали, чи потрібно його передавати.

У відповідь компанія пояснила, що передавати загальний показник не потрібно. Цей параметр використовується для перевірки лічильника, і якщо загальний показник не відповідає сумі денного та нічного споживання, клієнтам слід негайно повідомити оператора системи розподілу про це.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Показати ще

Звернення до "YASNO" / фото: скріншот Facebook

Це може означати, що лічильник несправний.

"Також нагадуємо, що двозонні лічильники не передають показання автоматично (якщо у вас немає АСКОЕ), тому передавати потрібно вручну", — написали в "YASNO".

Відповідь "YASNO" / фото: скріншот Facebook

Таким чином, будьте уважні до деталей, щоб підтримувати надійність своїх показників та лічильників.

Нагадаємо, Y ASNO змінює тарифи з 1 березня: кому доведеться платити за світло за новими цінами

Раніше ми писали про те, що ж йдуть, щоб "відрізати"? Українці місяцями не бачать платіжок за світло, поштові скриньки порожні

Крім того, Знай.ua повідомляв, щоб вирішити проблему потрібно знати, до кого звертатися: у Yasno розклали всі "по поличках"