Друзі, не забувайте передавати показники лічильників до кінця місяця. Ми радимо вам не відкладати цю процедуру протягом останніх днів місяця, оскільки в цей час спостерігається значний наплив користувачів на дистанційні сервіси, що може викликати технічні складності.

Про це повідомив "Київводоканал".

Тарифи на воду / фото: Freepik

У вас є кілька зручних способів передати показники:

  • За допомогою мобільних додатків Viber та Telegram. Просто перейдіть за посиланнями та дотримуйтесь інструкцій.
  • Через сайт vodokanal.kiev.ua натиснувши на відповідну кнопку.
  • Скористайтеся "Особистим кабінетом" Київводоканалу на my.vodokanal.kiev.ua.
  • Зателефонуйте до контакт-центру Київводоканалу за телефоном (044) 202-02-02 або до КК "ЦКС" за номером 247-40-40 або 0-800-404-407.
  • Використовуйте сервіс Portmone.com у розділі «Передача показників».
  • Запишіть показання лічильників у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківській установі.

Платіжка за воду. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

Зверніть увагу, що "Київводоканал" не приймає показників через сторінки у Facebook.

Крім того, не забувайте передавати показники лічильників гарячої води, оскільки вони необхідні формування нарахувань за водовідведення.

І ще важливе зауваження! Якщо ви тимчасово залишили будинок і не використовуєте воду, все одно подавайте показники з різницею "0", щоби співробітники могли коректно врахувати вашу ситуацію.